نطق دبیر جمعیت پرسشگران جوان به نمایندگی از تشکلهای استان خوزستان در دیدار با استاندار

سمن
فرهنگی اجتماعی
روز دانشجو مبارکباد ./

دانشجو روزت مبارک

به زودی

 

نطق دبیر جمعیت پرسشگران جوان به نمایندگی از تشکلهای استان خوزستان در دیدار با استاندار

به مناسبت سالروز میلاد با سعادت حضرت علی اکبر و هفته جوان جلسه ای با حضور دبیران سازمانهای مردم نهاد و استاندار محترم استان خوزستان از سوی سازمان ملی جوانان در محل سالن جلسات استانداری برگزر شد .

 

در این نشست ضمن ارائه بیلان فعالیت از سوی سرپرست جدید سازمان جوانان استان خوزستان جناب آقای مهندس نوری ، دبیر جمعیت پرسشگران جوان به نمایندگی از کلیه سمن های جوان استان خوزستان عهده دار انتقال مشکلات فرا روی سمن هادر استان گردید .

موتورچی در سخنان خود عدم همکاری و به رسمیت شمردن سمن ها از سوی برخی از دستگاههای دولتی را نوعی بی احترامی به قانون و قانون گذار دانست و افزود : سازمان های مردم نهاد به عنوان حلقه واسط بین مردم و نظام حکومتی عهده دار انتقال مشکلات و آسیب های اجتماعی هستند لذا بر حسب مصوبه جدید مجلس واگذاری فعالیتهای قابل واگذاری از سوی دولت به سمن ها نشان از موثر بودن مجموعه های اجتماعی در جامعه است .

دبیر جمعیت پرسشگران جوان در پایان سخنان خود ضمن اشاره به عدم تخصیص اعتبارات به طرح اوقات فراغت سمن ها در تابستان ۹۰، خواستار اختصاص اعتبار از سایر منابع دولت ، جهت نیل به اهداف فرهنگی و اجتماعی سمن ها گردید .

در این نشست استاندار محترم و جوان دوست استان خوزستان ضمن تبریک هفته جوان ، جوانان را موتور محرک کشور دانست و افزود : جوانان در دولت نهم و دهم از بیشترین امتیازات برخوردار شده اند .

دکتر حجاز ی با اشاره به سخنان دبیر جمعیت پرسشگران جوان استان خوزستان در خصوص عدم به رسمیت شمردن سمن ها از سوی برخی از دستگاههای دولتی ، خواستار معرفی دستگاههای مورد نظر به معاون سیاسی و اجتماعی گردید .  



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
ارسال توسط مرکز
آخرین مطالب